Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kapcsolatokat is hazavághatnak az intim problémák

Szponzorált tartalom

2022. szeptember 14. Kontent

shutterstock_674580499_px4.jpg

Ha már a szexuális együttlét is fájdalommal jár, ott bizony egyértelműen nagy a baj, ami magától nem fog elmúlni. A 38 éves Viktornak majdnem ráment a friss kapcsolata és az önbecsülése arra, hogy nem volt hajlandó foglalkozni a nagyon is nyilvánvaló tünetekkel.

Egy szakítás sose könnyű, még akkor sem, ha elfáradt vagy ha más okból nem működött a kapcsolat. A hirtelen jött egyedüllét, a megszokott közös rituálék, az intimitás és a másik hiánya mindenkiben nagy űrt hagy. A lelki gyógyuláshoz, a kapcsolatban elkövetett hibák feldolgozásához pedig időre van szükség. Ha azonban megadjuk magunknak a kellő időt, újra rátalálunk önmagunkra, a hétköznapok apró örömeire, és kiaknázhatjuk az egyedülléttel járó szabadságot.

A 38 éves Viktor is végigment a szükséges és olykor fájdalmas stációkon, miután egy hosszabb kapcsolata véget ért. Eltartott egy ideig, amíg a sebeit ápolgatta, ám a nyár beköszöntével, amikor a fesztiválszezon is beindult, Viktor úgy érezte, újra képes szórakozni, ismerkedni.

Mondhatni kicsit erős volt a start: szinte nem volt olyan hétvége, hogy ne mentem volna el valahova bulizni. Ilyenkor a piát sem vetettem meg, olykor kicsit talán túlzásba is vittem. Pörgettem a Tindert, volt jó pár randim, elmerültem a szórakozásban. Aztán az egyik erősebb hétvége után arra ébredtem, hogy odalent és az alhasamban fájdalmat érzek, de nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget, úgy voltam vele, biztos a sok alkohol tehet róla. Tartottam is egy kis szünetet, kevesebbet jártam el otthonról. Júniusban azért elmentem a kedvenc fesztiválomra, ott pedig megismerkedtem egy külföldi lánnyal, akivel megbeszéltük, hogy egyikünk sem akar elköteleződni, csak élvezni egymás társaságát. Az már kezdett gyanús lenni, amikor az együttlétek alatt is előjött a fájdalom, amelyet főleg a herékben és az ejakuláció közben éreztem. Ez egy picit megijesztett, de mivel a lány hazautazott, így a szexuális életem is megszűnt, és ezeket a furcsa tüneteket sem észleltem” – meséli Viktor, hozzátéve, hogy ezután viszonylag panaszmentes időszak következett, de az csak addig tartott, amíg szerelmes nem lett.

Keserű méz

Ágotával is a Tinderen ismerkedtünk meg. Egyre többet találkoztunk, igazából már az első randink során éreztem, hogy ez más, mint a többi. Sok közös programot csináltunk, és ahogy jobban megismertem, fülig szerelmes lettem belé. A kezdeti boldogságunkat azonban beárnyékolta az újból jelentkező fájdalom, ami egy idő után teljesen taccsra vágta az együttléteket, szabályosan elkezdtem rettegni az orgazmustól, ami ekkor már rendszeres és kínzó fájdalommal járt” – emlékszik vissza a kissé keserű mézeshetekre.

A probléma tovább súlyosbodott, ugyanis a fájdalomról nem beszélt Ágotával, szegény lány pedig csak annyit észlelt, hogy a szexuális együttlétek egyre örömtelenebbek, és el is maradoznak. Ágota magát hibáztatta, Viktor pedig magában szenvedett tovább.

Sokszor vizelési inger tört rám, de csak nagyon nehezen tudtam üríteni, és ha ki is préseltem pár cseppet, az sem volt kellemes élmény. Ágota próbálta kiszedni belőlem, hogy mitől van egyre többször rossz hangulatom, és miért nincsenek intim pillanataink, miközben egyértelműen szeretjük egymást, de a belső szorongásom erősebb volt annál, hogy megnyíljak előtte, pedig hihetetlenül féltem attól, hogy elveszítem” – meséli a férfi, hozzátéve, hogy közben Ágota az ő tudta nélkül mesélt a problémájukról egy barátnőjének, akinek történetesen urológus a férje. Ő említette a nőnek, hogy előfordulhat, Viktornak prosztatagyulladása van, azért ódzkodik annyira a szextől és jár sokat a mosdóba.

Az urológus nem járt messze az igazságtól

„Egy romantikus elvonuláson voltunk, amikor Ágota leült mellém. Épp sütögettünk a szabad ég alatt, kitöltött mindkettőnk számára egy pohár bort, és megkérdezte kerek perec, miért nem közeledem hozzá. Ez volt az a pont, amikor úgy éreztem, nem hallgathatok tovább, beszélnem kell arról, mi történik a testemben. Miután befejeztem a mondandómat, Ágota csak megértően rám mosolygott, és annyit mondott, hogy valószínűleg egy egyszerű kivizsgálással kideríthetnénk, mi a gond, és így nagy eséllyel véget érhetnének a kellemetlen panaszaim is. Megadta az ismerőse telefonszámát, és rá egy hétre már az orvosnál ültem, ahol kiderült, hogy nem bakteriális eredetű prosztatagyulladásom van. Az orvos felsorolta a tüneteit: az égő érzést vizeletürítéskor, a fájdalmat, a nyomást vagy kellemetlen érzést a húgycsőben, és a fájdalmas ejakulációt. Szinte mindegyik panasz érvényes volt rám” – meséli.

A férfinak nem-szteroid gyulladáscsökkentőket írtak fel, amelyekkel csillapították a prosztatagyulladás okozta fájdalmat. A szakorvos azt is elmagyarázta, hogy a túlzott stressz növelheti a panaszait, sőt, a betegség kiváltó okai között is szerepel.

„A sok bulizás mellett a munkahelyemen nehezebb volt teljesítenem, és a főnökeim szóvá is tették, hogy nincsenek megelégedve velem, ezért jóval nagyobb stressz alá kerültem, próbáltam erőn felül teljesíteni, hogy kijavítsam a korábbi mulasztásokat. A diagnózis óta visszavettem az éjszakázásból, Ágotával manapság inkább minőségibb programokkal, kirándulással, utazással töltjük ki a szabadidőnket. Amióta a szexuális életünk is rendbe jött, megszűnt bennem a belső frusztráltság amiatt, hogy nem tudok lefeküdni azzal a nővel, akit igazán szeretek” – magyarázza a 38 éves férfi, és ezzel szinte le is festette a prosztatagyulladás egyik legkárosabb tünetét, a magömléskor érzett fájdalmat.

A prosztatitiszben szenvedők esetében a magömléskor érzett fájdalom az egész szexuális életükre rányomja a bélyegét. Ha egy férfinak az ejakulációkor érzett fájdalom miatt már kedve sincs a szexhez, akkor gyakran előfordul, hogy a saját férfiasságát is megkérdőjelezi. Ez fokozza a stresszterhelést, ami még inkább erősíti az aktustól való szorongást. Hasonló zajlott le Viktor esetében is, aki szerencsére már csak egy rossz emlékként gondol vissza a fájdalmas időszakra és arra, hogy a struccpolitikája miatt akár további negatív következményekkel is járhatott volna a betegsége: kialakulhatott volna nála egy krónikus kismedencei fájdalom szindróma, arról nem beszélve, hogy nagy valószínűséggel az épp bimbózó szerelme is elhalt volna.

Hirdetés

A Proxelan végbélkúp klinikai vizsgálatokkal igazolt helyi hatású készítmény a
prosztatagyulladás tünetei ellen, amely ott enyhíti a panaszokat, ahol a probléma van.
Az ápoló hialuronsav és gyógynövények kombinációja teljessé teszi a gyógyszeres kezelést,
enyhítve a vizelési zavarokat, gáttájéki fájdalmakat. A szexuális aktivitást nem befolyásolja. Vény
nélkül könnyen elérhető a legtöbb hazai a patikában, ezért a fellángoló fájdalmak esetén azonnal
használható, akár hosszú távon is.

 

proxelan-dobozok.png

 

 

Patikában kapható gyógyászati segédeszköz

A KOCKÁZATOKRÓL OLVASSA EL A HASZNÁLATI ÚTMUTATÓT, VAGY KÉRDEZZE MEG KEZELŐORVOSÁT!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogytudor.blog.hu/api/trackback/id/tr5717927121
süti beállítások módosítása