Felejtsük el az irrigátor rendszeres használatát!

Szponzorált tartalom

2022. március 17. Kontent

shutterstock_543151837_vg6.jpg

A higiénia fontos, ugyanakkor egyáltalán nem mindegy, hogy az intim zónánkat miként tartjuk tisztán. Tündi sajnos túlzásba esett, aminek meg is lett a következménye.

2020-ban, amikor a világjárvány egyik napról a másikra megváltoztatta az életünket, a harmincas éveiben járó Tündi egy szakítás után a négy fal között találta magát. Teljesen egyedül.

A korlátozások miatt nem volt lehetősége elmenni a barátnőivel felejteni, társaságba, programokra járni. Az újdonsült szinglinek, mint rajta kívül még emberek millióinak, egyedül kellett szembenéznie a fájdalmával és az új helyzettel.

„Az elején nehéz volt, de megtanultam egyedül jól lenni. Főztem, belekezdtem egy online jógakurzusba, az otthoni munka mellett nyelvet tanultam, és mire vége lett a karanténnak, mentálisan jobban voltam, mint valaha. Közelebb kerültem magamhoz, és újra felfedeztem azokat a kedvelt tevékenységeket, hobbikat, amiket elhanyagoltam a korábbi kapcsolatom idején. Teljesen elszoktam viszont attól, hogy ismerkedjek, így később hiába kezdtünk visszatérni a szokásos életünkhöz, én továbbra is sok időt töltöttem otthon” – meséli Tündi, akinek a munkahelyére sem kellett gyakran bejárnia, a cég ugyanis lényegében átállt a home office-ra.

Tündi aztán egy nap arra lett figyelmes, miközben az ablak mellett a laptopján dolgozott, hogy új szomszéd költözött a társasházba, méghozzá egy magas, jóképű férfi. Tündi nem tudta nem észrevenni, hogy az új lakónak nincs felesége vagy családja, azaz úgy tűnt, az illető szintén szingli.

„Egyik nap vígjátékba illő jelenet játszódott le a folyosón. Én éppen jöttem haza, Tamás pedig a lakásába próbált bejutni: az egyik kezével a zárral bajlódott, ám eközben a másik kezében tartott bevásárló szatyor füle leszakadt. Mindketten elnevettük magunkat, én pedig segítettem összeszedni a szétgurult zöldségeket, gyümölcsöket és minden mást, amit a vacsorájához vett” – eleveníti fel Tündi a véletlen találkozást, ami után a két szomszéd egyre gyakrabban beszélgetett a folyosón, sőt a neten is elkezdtek csetelgetni, mígnem kávézni is elmentek a szomszédos cukrászdába. Egy közös séta után végre az első csók is elcsattant, majd pedig Tamás meghívta a lányt, hogy vacsorázzon nála a hétvégén.

Miközben fejben készültem a hétvégi randira, gondoltam, beiktatok egy gyantázást. Csakhogy a kozmetikusom nem tudott időpontot adni, ezért beugrottam egy másik helyre az utcánkban. Amikor beléptem az üzletbe, az nem igazán tűnt higiénikusnak, de valamiért nem tudtam azt mondani, hogy inkább hagyjuk. Hazaérve még mindig rossz érzésem volt a kissé lepattant kozmetikai élmény után, ezért igyekeztem minél alaposan megmosakodni. A fertőzésektől rettegve még az irrigátort is bevetettem, vagyis kiöblögettem a hüvelyemet. Ezek után végképp nem értettem, hogy az alapos higiéniai szeánszt követően hogyan lett mégis híg és bűzös hüvelyfolyásom... Még aznap bejelentkeztem a nőgyógyászhoz, ahol kiderült, hogy bakteriális vaginózis alakult ki nálam. A doki elmondta, hogy a hüvelyzuhany nagyon nem volt jó ötlet, és jobban tenném, ha inkább soha többé nem használnám. Elmagyarázta, hogy az irrigálással a védő hatású Lactobacillusok is kimosódnak a hüvelyből, ez pedig utat nyit a kórokozó baktériumok szaporodásának. Ráadásul az irrigátor használatakor keletkező nyomás révén a fertőzést okozó baktériumok a méhbe, illetve a petevezetékbe és a kismedencébe is eljuthatnak, ami gyulladást, sőt akár meddőséget is okozhat” – mesélte Tünde, akinek szerencsére gyorsan elmúltak a panaszai, miután az orvosa segítségével visszaállították a hüvely megfelelő pH-értékét.

Ma már számos olyan vény nélkül kapható készítmény közül választhatunk, amellyel helyreállítható, illetve fenntartható a hüvely belső egyensúlya, elősegítve a természetes Lactobacillusok növekedését, ami gátolja a kórokozók szaporodását. Ezek a szerek különösen hasznosak kiújuló bakteriális vaginózis, valamint húgyúti infekció esetén, illetve antibiotikum-kúrát követően.

És hogy mi lett Tündiékkel?

„A vacsora is jól sikerült, és Tamással azóta is egy párt alkotunk. Ki gondolta volna, hogy számunkra ilyen jól végződik a karantén...?”

Hirdetés

Egyedülálló összetétel, kettős védelem – bakteriális hüvelyfertőzés esetén

Az egyedülálló összetételű Vitagyn C hüvelykrém a tejsav és a prebiotikum mellett C-vitamint és ezüstöt is tartamaz, mellyel kettős védelmet biztosít bakteriális vaginózis esetén: helyreállítja és fenntartja a hüvely élettani pH-értékét, emellett elősegíti a természetes Lactobacillusok növekedését és gátolja a kórokozók szaporodását. Különösen hasznos kiújuló bakteriális vaginózis, valamint húgyúti infekció esetén, illetve antibiotikum-kúrát követően. A hüvelykrém pontosan és higiénikusan adagolható. Terhesség és szoptatás alatt is alkalmazható. 

webp_net-resizeimage_5.png

Patikában kapható gyógyászati segédeszköz

A KOCKÁZATOKRÓL OLVASSA EL  A HASZNÁLATI ÚTMUTATÓT, VAGY KÉRDEZZE MEG KEZELŐORVOSÁT!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogytudor.blog.hu/api/trackback/id/tr1217778114
süti beállítások módosítása